08 marca 2020

To nie jest amerykański film

"To nie jest amerykański film"     

Nadia Szagdaj

Wydawnictwo: Dragon
Rok wydania: 13 marca 2019
ISBN: 978-83-7887-878-0
Kategoria: kryminał, thriller. sensacja
Stron: 320

        Nadia Szagdaj urodziła się 1984 roku we Wrocławiu. Z wykształcenia wiolonczelistka i śpiewaczka operowa, z pasji - pisarka. Interesuje się także fotografią, filmem i radiem. Autorka serii kryminalnej o detektyw Klarze Schulz. 

         Książka trafiła do mnie dzięki udziałowi w Book Tour na stronie Czytam dla przyjemności. Jest to moja pierwsza książka tego autora.

         "To nie jest amerykański film" opowiada losy Oliwi Pol i jej rodziny. Cała historia zaczyna się od porwania matki głównej bohaterki, a dokładniej po jej szczęśliwym powrocie do domu. Kobieta po wszystkim milczy i nic nie chce powiedzieć. Oliwia zaczyna prowadzić własne śledztwo, przez które sama sprowadza na siebie niebezpieczeństwo. Co przytrafi się Oliwi? Jakie tajemnice odkryje? Czy bohaterka wyjdzie z tego cało?
        Książka jest jednym z lepszych, jak nie najlepszych kryminałów jakie czytałam. Autorka potrafi w ciekawy sposób przedstawić swoją opowieść, że ja jako czytelnik nie mogłam się od niej oderwać chciałam więcej. Zresztą sam fakt, że książkę przeczytałam w dwa dni i to nie całe o czymś mówi. W książce cały czas coś się dzieje i nie można narzekać na nudę. Cała historia jest nie przewidywalna, a sam koniec zaskakuje. Książkę polecam wszystkim miłośnikom kryminałów. 

2 komentarze:

Czytam dla przyjemności pisze...

Dziękuję za opinię :).

grazyna pisze...

Dla lubiących kryminały pewnie to będzie ciekawa pozycja.