16 marca 2020

Czego nie wiesz o Aniołach. Śladami przeznaczenia

"Czego nie wiesz o Aniołach.  Śladami przeznaczenia" 

Elżbieta Stępień

Wydawnictwo: Białe Pióro
Rok wydania: 01 styczeń 2020 
ISBN: 978-83-66004-81-8
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 284

        Elżbieta Stępień mieszkanka Radomska. W swoim dorobku mu już niejedną nagrodę w dziedzinie poezji i prozy. Jej pasją jest wspieranie dzieci i młodzieży w ich literackiej twórczości. Prowadzi zajęcia pomagające rozwijać się młodym ludziom. 

       
       "Czego nie wiesz o Aniołach. Śladami przeznaczenia" trafiła do mnie dzięki udziałowi w Book Tour organizowanego przez Monikę na stronie wydarzenia Book Tour czego nie wiesz o Aniołach Elżbieta Stępień. 

        Książka opowiada o losach trzech przyjaciółek, chociaż główna akcja skupia się ściślej na dwóch- Marzeny i Ewy. Obie kobiety wiele przeszły w swoim życiu. Mężowie pań okazali się nie być tymi jedynymi i zdradzili je. Chociaż obie kobiety są już po rozwodzie, a Ewa nawet po pogrzebie byłego męża, to wciąż jeszcze nie odnalazły swojego szczęścia. I tak pod swoje skrzydła bierze je Anioł, który ma się nimi zaopiekować i zadbać żeby panie w końcu zaznały szczęścia. Uwierzcie mi ich Opiekun ma ciężką pracę i nie raz sięga do  "radykalnych" metod, ale kobiety niejednokrotnie nie potrafią odczytać jego znaków. Czy  kobiety wreszcie zaznają szczęścia? Jak potoczą się losy bohaterek? Co zrobi Anioł żeby im pomóc? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź na stronach książki. 
       Książka jest ciekawym sposobem na przypomnienie o Aniołach Stróżach. Są różne osoby, niektórzy wierzą, a niektórzy nie, że ktoś nad nami czuwa. Ja należę do tej pierwszej grupy, a umocniło się to we mnie po paru sytuacjach z życia codziennego. Może też dlatego ta książka jest mi taka bliska. Autorka pisze ciekawie, potrafi zainteresować swoją historią. Chociaż na początku myślałam, że będzie gorzej, im bardziej się zagłębiałam, tym chciałam więcej. Pomimo tego, że w książce jest wiele emocji smutnych, ale też jest wiele chwil szczęśliwych. Autorka swoją książką podnosi na duchu i motywuje. Jeszcze wspomnę o okładce, która idealnie pasuje do opowieści. Strasznie mi się podobało to skrzydło nad kobietą. Książkę polecam wszystkim, którzy kochają romanse, ale też osobom, które lubią czytać historię o Aniołach. Kończąc z przyjemnością przeczytam kolejną część. 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Dziękuję pięknie za opinię