20 marca 2020

Pożar w mojej głowie

"Pożar w mojej głowie"     

Kamila Mitek

Wydawnictwo: Oficyna R
Rok wydania: 22 luty 2020
ISBN: 978-83-66060-xx-x
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 340

        Kamila Mitek urodziła się 26 sierpnia 1981 roku. Mieszkanka Legnicy. W październiku 2019 roku zadebiutowała powieścią "Na śniadanie... tort szpinakowy". 

         "Pożar w mojej głowie" trafił do mnie dzięki udziałowi w Book Tour organizowany przez Zaczytany Świat Moniki na stronie Book Tour Kamila Mitek Pożar w mojej głowie.

          Książka opowiada historię kobiety, która pracuje w straży pożarnej. Główną bohaterką jest Dorota, zwana Dorą. Jest to jak na razie pierwsza kobieta, która zasiliła szeregi męskiej ekipy PSP. Jej bezpośrednim przełożonym jest Rysiek, typowy samiec alfa. Kobieta czuje się przez niego dyskryminowana, co nie uchodzi uwadze komendanta straży. Mężczyzna chcąc pogodzić podwładnych wysyła ich na trzytygodniowy obóz z trudną młodzieżą. I tak naprawdę tam kobieta zaczyna mówić, przyznawać się, że ma pożar w głowie. Jak potoczą się losy bohaterów? Czy Dorota zdoła ugasić pożar w swojej głowie?
       "Pożar w mojej głowie" jest napisana pazurem, ale autorka pisząc ją wprowadziła pełno zabawnych historii. Główna bohaterka to istny wulkan emocji, z którymi sama już momentami sobie nie radzi. Mi bardzo podobały się opisy akcji, na które główna bohaterka wyjeżdżała wraz z kolegami. Autorka porusza wiele trudnych tematów i w ciekawy sposób przedstawia obraz trudnej młodzieży. Przy książce nie da się nudzić. Polecam bardzo fajna historia, warta uwagi. 

Brak komentarzy: