25 maja 2019

Winna

"Winna"
Alicja Sinicka

Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Data wydania: 13.02.2019
ISBN: 978-83-66134-79-9
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 416
Wydanie I



      Alicja Sinicka jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Politechniki Wrocławskiej. Mieszka w Oławie. Matka, żona i miłośniczka psów. W 2017 roku zadebiutowała książką "Oczy wilka", którą czytelnicy przyjęli pozytywnie.  "Winna" jest jej drugą powieścią. 

          Po "Winna" sięgnęłam, ponieważ nigdy nie czytałam książek tej autorki. Kolejnym powodem była okładka i jak dla mnie najważniejszym opis na końcu i pozwolę sobie go użyć też tutaj:
Pragnęła miłości 
Pragnęła szczęścia 
Wpadła w pułapkę 
Wendy jest winna, bo brała udział w wypadku, w którym zginął jej brat. 
Jest winna, bo zdradził ją mężczyzna, którego pokochała. 
Jest winna, bo kiedy poznała Jima, myślała, że jest zupełnie inny. 
Dziewczyna jest winna, bo miała nadzieję, że nowa miłość wyleczy jej złamane serce. Z tego powodu ludzie, których kocha i którzy tak boleśnie ją zranili, znajdą się w niebezpieczeństwie. Czy Wendy będzie mogła ich obronić?
 Powiem szczerze, że ten opis strasznie mnie zaintrygował i ciekawiło mnie co skrywa się w środku powieści. Książka trafiła do mnie dzięki stronie autorki na faceboku (link wyżej przy notce o autorce).

          "Winna" jest to opowieść o losach Wendy, która po zdradzie ukochanego nie może dojść do siebie. Wendy jest 25-letnią doktorantką psychologii. Dziewczyna w wieku 16 lat w wypadku samochodowym straciła młodszego brata. Wendy obwinia się o tą śmierć i czuje, że jej ojciec też ma do niej o to żal. Przeszłość ma wpływ na teraźniejsze życie kobiety. Wendy jest zakochana w Warrenie, który pewnego razu przyznaje się jej do zdrady.  Dziewczyna nie może pogodzić się z tym i rzuca mężczyznę. Lecz życie ze złamanym sercem nie jest łatwe, tym bardziej, że Wendy go nadal kocha. Pewnego dnia na drodze dziewczyny staje przystojny i tajemniczy Jim. Mężczyzna zaczyna zabiegać o jej względy, uwodzić. Lecz czy uda mu się zdobyć serce dziewczyny? Jedno jest pewne za jego sprawą życie Wendy się zmienia.  Lecz też ten związek ściąga na jej bliskich niebezpieczeństwo. Co się wydarzy? Jakie zagrożenie niesie? Kto tak naprawdę jest niebezpieczny? Czy Wendy będzie szczęśliwa? Czy Wendy tak naprawdę jest winna?
       Jak wspomniałam wcześniej nie czytałam wcześniejszej książki tej autorki, lecz ta mi się bardzo spodobała i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję przeczytać jej bestseller "Oczy wilka". "Winna" jest to wciągająca opowieść o ludzkich uczuciach i o tym jak ludzie sobie radzą z traumą, problemami. Książkę czyta się bardzo szybko, autorka małymi krokami czaruje swego czytelnika. Powieść wciąga od pierwszych stron, ale im więcej stron przeczytamy, im bardziej się wgryziemy w książkę tym więcej i więcej chcemy. Mi pod koniec ciężko było się oderwać. Autorka na pewno potrafi zaciekawić czytelnika. Książkę czyta się łatwo. Jest to literatura obyczajowa, romans, te uczucia, ale dla mnie ma nawet lekką nutkę kryminału. Zakończenie książki mnie zaskoczyło, ale miło, bo przyznam myślałam o innym finale. "Winna" potrafi wzruszyć, budzić napięcie, czytelnik przeżywa uczucia wraz z bohaterką. Polecam

Brak komentarzy: