01 maja 2019

Pridyna

"Pridyna"
Agata Julia Prosińska

Wydawnictwo: Novea Res
Rok wydania: 15 października 2018
ISBN: 978-83-8147-144-2
Cykl: Duchy Żywiołów
Kategoria: fantastyka, science fiction
Stron: 392
Tom III
Wydanie I

        Agata Julia Prosińska urodziła się w 1999 roku w Gołdapi. Interesuje się filozofią, nauką oraz sportami motorowymi. Rysuje portrety, czyta książki, ogląda filmy i seriale oraz lepi figurki z plasteliny. Prowadzi stronę internetową www.agprosinska.com ."Pridynę" napisała w wieku 17 lat.

         Książka "Pridyna" trafiła do mnie w ramach Book Tour organizowanego przez Papierowy bluszcz.

        "Pridyna" jest to trzecia część przygód bohaterów serii Duchy Żywiołów. Co prawda nie czytałam dwóch wcześniejszych części, a żałuję ponieważ ta mi się spodobała. Książka opowiada o losach chłopaka Bernarda, który jest na pozór normalny, ale jest też Strażnikiem Ducha Żywiołu. Chłopak ma 14 dni na to, żeby uratować swoją ukochaną od śmierci. Bernard został przeniesiony do szkoły prowadzonej przez Upadłych, czyli Duchy Żywiołów, którym zostały częściowo odebrane moce i teraz są na ziemi. Autumn jest także Duchem Żywiołu, trafia ona do więzienia Avalonu, królestwa Duchów żeby uratować swego ukochanego. Co się przytrafi bohaterom? Czy uda im się ocalić ukochanych?
    "Pridyna" jest to zaskakująca książka, pomimo tego, że nie czytałam poprzednich dwóch części, to nie czułam tego. Nie wiem, może faktycznie niektóre rzeczy są bardziej wyjaśnione w poprzednich tomach, przez co historia byłaby mniej tajemnicza, ale tego na razie wam nie powiem. Chociaż mam już w planach przeczytać tom I i II, ale to jeszcze trochę. Co mogę powiedzieć o tej części. Mnie osobiście książka wciągnęła już od pierwszych stron i im dalej czytałam, tym historia stawała się bardziej ciekawa i żałowałam, że się skończyła. Mam trochę żal do autorki, że skończyła książkę w tak ciekawym momencie, ale to chyba obietnica kolejnej części, której już nie mogę się doczekać. Książka wzrusza, rozbawia i zaciekawia swą tajemniczością. Bernard do prawdy musi dojść sam, pomimo tego, że inni znają już rozwiązanie zagadki. Polecam wszystkim miłośnikom fantastycznych opowieści, pełnych magii, z wątkiem miłosnym. 

Brak komentarzy: