03 lutego 2019

Magia słów

"Magia słów"
Joanna Wrycza- Bekier

Wydawnictwo: Helion
Data wydania:  09 czerwiec 2014
ISBN: 978-83-246-8842-5
Kategoria: poradnik
Stron: 244


     Joanna Wrycza- Bekier jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Jest autorką wielu poradników, a także licznych artykułów naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu. Jest także autorką dwóch blogów: 

  • Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) 
  • Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog). 


         Po "Magię słów" sięgnęłam dopiero w tym roku, gdy zaczęłam moją przygodę z blogiem. W moje ręce trafiła ona po wygranym konkursie na Facebooku.

         Szczerze przyznam czyta ją się różnie, są momenty, że zaciekawi, a są też takie że chce je się pominąć. Ale dla osób które chcą zacząć swoją przygodę z pisarstwem (choćby bloga, książki)  jest ona niegłupim pomysłem. Ja sama wiele się nauczyłam dzięki niej, może nie wszystkie zasady stosuję bo nie jest łatwe trzymanie się ich wszystkich w krótkim tekście ponadto nie jest łatwo je wszystkie spamiętać. Ale nie raz na pewno po nią sięgnę.

Brak komentarzy: