09 lutego 2019

Ty i ja dwa różne światy część 2 i 3

"Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3"
Elżbieta Kosobucka

Wydawnictwo: Self Publishing
Data wydania: 17 grudnia 2018
ISBN: 978-83-944767-5-5
ISBN kolekcji: 978-83-944767-2-4
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 567
Część 2 i 3
forma wydania: e-book

          Elżbieta Kosobucka urodziła się w Szczecinie, ale od lat mieszka w Gdyni. Jest mężatką, ma prawie dziesięcioletniego syna. Interesuje się psychologią. Jak sama pisze jest katoliczką wrażliwą na drugiego człowieka. W swojej twórczości chce jak najwięcej przekazać dobra i piękna. Pisząc swoje powieści ważne jest dla niej, aby niosły ze sobą wartościowy przekaz, dzięki któremu czytelnik może odkryć coś budującego dla siebie. Jak sama pisze na swoim profilu na facebooku:
"Moim pragnieniem jest, aby moja twórczość przywracała kobietom wiarę w miłość, pomagała odkrywać na nowo ich wewnętrzne piękno i umacniała w tym, że warto podążać za marzeniami. Miłość jest dobra i piękna, miłość nie rani. Szukajmy dobra w nas i innych, nie poddawajmy się, kochajmy!"

              Książkę "Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3" miałam ogromną ochotę przeczytać po przeczytaniu jej pierwszej części. Walczyłam o nią w niejednym konkursie. Ale nie udawało się. I gdy już straciłam nadzieję, odezwała się do mnie sama autorka. Za co jej bardzo dziękuję :-).

              "Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3" to kontynuacja losów dwójki przyjaciół. Natalia jest 23-letnią skromną studentką ostatniego roku Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Kamil za to jest 29-letnim właścicielem dużej firmy branży komputerowej (grafika, tworzenie oprogramowania), a na dodatek jest bardzooo bogaty. Kamil i Natalia znają się już od dzieciństwa, lecz od tego czasu zerwał im się kontakt na 6 lat. On w tym czasie dorobił się fortuny. Gdy im już zaczęło się układać i planowali ślub, dochodzi do zwrotu akcji. I kto czytał pierwszą część wie, że dziewczyna dowiaduje się o swojej chorobie, która ma związek z układem nerwowym. Jej leczenie jest bardzo kosztowne i dostępne tylko we Francji. Mogłoby się wydawać nie ma tragedii, chłopak ma pieniądze, to jej pomoże. Ale Natalia ucieka. Na szczęście w tej części miłość wygrywa i Kamil nie pozwala jej tak łatwo odejść. Przekonuje Natalię żeby przyjęła od niego pieniądze, bo on tą całą fortunę zdobywał dla niej. W tej części możemy zwiedzić sporo miejsc, przeżyć wiele emocji i przygód. Będą łzy smutku i szczęścia, strach, porwania, zabawa, napady, pokazy, wielki świat. Czy Natalii i Kamilowi uda się pobrać? Czy Natalia pokona chorobę?  Co się jeszcze przytrafi głównym bohaterom? Czy miłość tu też zwycięży, czy znowu będzie jakiś zwrot akcji? Jakie w was uczucia obudzi ta część książki?
              "Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3" powiem szczerze jest tak samo dobra jak pierwsza część, a może nawet lepsza. Autorka podobnie jak poprzedniej książce, tak i tu wprowadza nas w świat miłości, czystej miłości, gdzie człowiek walczy o siebie i jest w stanie się poświęcić dla drugiej osoby. Przychylić nieba. Po przeczytaniu "Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3" trudno odnaleźć się w tej naszej smutnej rzeczywistości, gdzie pełno nienawiści, gniewu, zazdrości, złości i zawiści. Gdzie jedna osoba drugą utopiła by w szklance, a nieraz nawet w łyżce wody. Gdzie zamiast o siebie walczyć, większość się poddaje. Świecie gdzie pełno rozwodów. Dziękuję autorce, że mogłam wejść  w tak piękny świat miłości i to takiej miłości. Ta część podobnie jak poprzednia, była jak balsam dla duszy i serca (wiem, powtarzam się). Te książki dodają takiego optymizmu, podnoszą na duszy, uskrzydlają. I aż żałuję, że już skończyłam czytać. Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tych książek. Może ta książka jest mi tak bliska, ponieważ taką miłość przeżywam sama z moim mężem. "Ty i Ja dwa różne światy część 2 i 3" to przepiękna historia, która raduje serce i dusze. Bardzo mocno polecam sięgnąć po te książki 💓💕💖💗💘

Brak komentarzy: