27 stycznia 2019

Czego nie powiedziałam

"Czego nie powiedziałam"
Małgorzata Garkowska

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania:  17 września 2018
ISBN: 978-83-8116-443-6
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 297
Wydanie I



      Małgorzata Garkowska urodzona w 1977 roku. Płocczanka. Jest mamą trójki dzieci, pisarką i pasjonatką fotografii oraz przyjaciółka kotów. 

         Książka "Czego nie powiedziałam" trafiła do mnie w ramach Book Tour organizowanego przez Papierowy Bluszcz.

         "Czego nie powiedziałam" opowiada o losach Emilii. Emilia jest to 23-letnia kobieta po przejściach, z tajemnicami. Spotyka się z Robertem.  Stanowią udaną parę, która się bardzo kocha. Lecz Robert nie wie, że kobieta skrywa przed nim bardzo poważną tajemnice. Ponadto mężczyzna chce mieć z Emilią dzieci. Książka opowiada o ich związku, o powolnym odkrywaniu tajemnicy Emilii, o ich staraniu o dziecko. Akcja toczy się w Polsce, ale momentami także w Hiszpanii. Czy tajemnice Emilii ujrzą światło dzienne? Czy parze uda się stworzyć rodzinę i ją powiększyć? 
      "Czego nie powiedziałam" jest to książka z tajemnicą, którą możemy powoli poznawać i odkrywać. Chociaż muszę przyznać, że na początku nie zbyt mi się spodobała, przez to, że główna bohaterka nie zyskała mojej sympatii. Można nawet rzec, że denerwowała mnie jej postawa, ponieważ nienawidzę tajemnic. Pod koniec nawet trochę polubiłam bohaterkę, a nawet było mi jej szkoda. "Czego nie powiedziałam" to także historia pełna wzruszeń i cierpienia. Książka uczy nas do czego może doprowadzić kłamstwo i że nie zbudujemy na nim związku. Ogólnie książka mi się podobała, ale brakowało mi w niej czegoś. Nie wiem może, to jak wspomniałam wina głównej bohaterki i jej postępowania. Ale książkę czyta  się dobrze, a historia pewnie nie jedną osobę wzruszy. Ja osobiście od ostatnich stu stron nie mogłam się oderwać, aż do ostatniej strony. 

1 komentarz:

gosia garkowska pisze...

Dziękuję serdecznie!