21 lutego 2019

Ja chyba zwariuję!


"Ja chyba zwariuję!"Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 9 maj 2018
ISBN: 978-83-7976-900-1
Cykl: Miłość i inne szaleństwa
Kategoria: literatura obyczajowa
Stron: 384
Tom I

       Agata Przybyłek pisarka i psycholog. Polska autorka wielu książek o tematyce miłosnej, wzruszającej i trudnych przeżyciach. Pisanie było dla niej sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami po nieszczęśliwej miłości, za to swoimi książkami podbiła serca wielu Polaków.

       Po książkę "Ja chyba zwariuję!" sięgnęłam ponieważ lubię twórczość tej autorki. Kupiła mnie cyklem  "Takie rzeczy tylko z mężem". A na dodatek dostałam się do Book Tour z III tomem tej serii.
       Książka opowiada losy 29-letniej Niny. Rozwódki i matki dwójki dzieci. Nina pracuje w szpitalu psychiatrycznym w Brzózkach jako salowa. Tam jest prześladowana przez jednego z pacjentów, pana Wiesława, który twierdzi, że się w niej zakochał. Nina stara się unikać tego mężczyzny jak ognia, ale na oddziale zamkniętym to jest trudne. Podczas jednej chwili, gdy chce uciec od pana Wiesława poznaje doktora Jacka. Jacek jest kawalerem, mieszka z matką, która ma obsesję na jego punkcje. I można sobie wyobrazić do czego jest zdolna kobieta zazdrosna o inną. Na dodatek w życie Niny wtrąca się jej matka, która obrała sobie za cel wyswatać córkę. Jeszcze do tego trzeba dodać eks męża Niny, który zachowuje się jak dzieciak i przyprawia kobiecie co chwilę nowe problemy.
        "Ja chyba zwariuję!", to zabawna historia, przy której nie raz zaśmiałam się na głos. Chociaż nie raz też nie wiedziałam czy się śmiać czy jednak płakać. Historia pełna zwrotów akcji, ciągle coś się działo. Przyznam że nie mogę do tej pory dojść do tego jak można być takim maminsynkiem. Historia z wątkiem miłosnym i mamuśkami w tle. Co z tego wyniknie, przeczytaj, a sama się dowiesz.
   

Brak komentarzy: