24 marca 2024

Zaułek spełnionych marzeń - Elżbieta Stępień

 

Wydawnictwo: Białe Pióro
Rok wydania: 01 listopada 2022
ISBN: 978-83-66600-89-8
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Cykl: Czego nie wiesz o Aniołach
Stron: 328
Tom III


        Elżbieta Stępień mieszkanka Radomska. W swoim dorobku mu już niejedną nagrodę w dziedzinie poezji i prozy. Jej pasją jest wspieranie dzieci i młodzieży w ich literackiej twórczości. Prowadzi zajęcia pomagające rozwijać się młodym ludziom. 

            Książkę miałam przyjemność przeczytać dzięki Book Tourowi zorganizowanemu przez Olę Zarycką. Jest to trzecia część serii o Aniołach. Pierwsza i druga część mi się bardzo spodobały i nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności. 

            „Zaułek spełnionych marzeń” opowiada historię życia Szymona. Jest ona częściowo mroczna, ale też pokazuje przemianę jaką przechodzi ten człowiek. Możemy też ujrzeć różne oblicza miłości, która bywa destrukcyjną, ale też taka, która dodaje sił i wiary. Anioł w pierwszej części książki może jedynie być zwykłym obserwatorem, a dopiero w kolejnej może pomóc swojemu podopiecznemu. Jakie życie toczył Szymon? Co się w nim zmieniło?

            Książka wciągnęła mnie już od pierwszych stron, autorka wie jak zaciekawić czytelnika, żeby chciał więcej. Osoba Szymona wzbudziła we mnie różne emocje. Od smutku nad jego losem i jego biernością, po niedowierzanie i w końcu radość. Autorka stopniuje te wszystkie emocje małymi krokami i zbija z tropu. Cieszę się, że mogłam przeczytać tą część. Jest to książka, która pozwala marzyć i wierzyć, że cuda się zdarzają i jednak ktoś nad nami czuwa. Więc gorąco polecam tą pozycję.

Brak komentarzy: