28 stycznia 2024

Ślubów nie będzie - Jacek Getner

 


Wydawnictwo: Lucky
Data wydania: 28 marca 2023
ISBN: 978-83-67184-91-5
Kategoria: romans, literatura obyczajowa 
Stron: 336 
Cykl: Miłość w promocji 
Tom III

Jacek Getner  od 10 lat scenarzysta serialu „Klan” i rodziny Lubiczów. Ma na koncie wiele reklam i filmów. W swoje dzieła stara się zawsze włożyć szczyptę humoru.

        Książka trafiła do mnie dzięki udziałowi w Book Tour organizowanym przez Katarzynę Jabłońską.

        Książka jest to już trzeci tom serii „Miłość w promocji". I chociaż nie czytałam dwóch wcześniejszych części, nie stanowiło to problemu, żeby zrozumieć tom trzeci. Poznamy tutaj dalsze losy Ani, nauczycielki języka polskiego i początkującej scenarzystki oraz Kornela aktora polskiego kina. Autor w tej części najbardziej skupił się na losach matki dziewczyny Katarzyny, która planuje ślub z swoim sąsiadem, stomatologiem Konstantym. Wtedy do jej życia z buciorami wkracza jej dawna miłość, prawie już były mąż Roman, który zostawił ją i córkę ponad trzydzieści lat wcześniej i do tej pory nie miały z nim kontaktu. Czy takie coś da się zapomnieć? Co zrobi Pani Katarzyna? Co jeszcze wydarzy się w życiu Ani i Kornela?

       Jak pisałam wcześniej nie czytałam dwóch wcześniejszych części, teraz żałuję. Książka jest lekka, z poczuciem humoru. W niektórych momentach co prawda mnie irytowała, zwłaszcza zachowanie Pani Katarzyny, dla mnie nie do końca zrozumiałe. Wiadomo inne charaktery. To w książkach jest fajne, że nie każdy jest taki sam. Podoba mi się też przemiana Ani, która zyskuje w moich oczach. Tytułowa książka jest moją pierwszą tego autora, serial „Klan”, którego jest on scenarzystą oczywiście znam, chociaż może nie śledzę przez te ostatnie 10 lat. Autor też fajnie pokazuje nasze mocne strony, ale też że warto wierzyć w siebie i co jest ważne. Książkę czyta się szybko. Bardzo też podobał mi się motyw, który może czytelnika naprowadzić na zakończenie, a które jest niespodzianką. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się przeczytać jeszcze dwa pierwsze tomy tej serii. Polecam.

Brak komentarzy: