23 czerwca 2022

Mój Tarzan - Anna Przebłysk

 Wydawnictwo: WasPos
Data wydania: 23 czerwca 2022
ISBN: 978-83-8290-069-9
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, erotyk
Stron: 288
Wydanie I
  

Anna Przebłysk - tytułowa książka jest debiutem tej pisarki. 

            Tytułowa książka trafiła do mnie dzięki Wydawnictwu WasPos. Skusił mnie tytuł, który jest intrygujący. 

            "Mój Tarzan" jest to gorąca opowieść o Annie Przebłysk, młodej, seksownej kobiecie, która jest seksnauczycielką, ale po studiach jest kelnerką. Wszystko zmienia się w dniu gdy dostaje propozycje współpracy w pewnym projekcie. Jej zadanie ma polegać na edukacji seksualnej odnalezionego w dżungli Dawida Murray dziedzica szkockiego klanu, zwanego Tarzanem. Jak zakończy się ta historia? Czy Tarzan stanie się na nowo Dawidem?

            Książka jest to opowieść o bardzo wyzwolonej kobiecie, która kocha seks i się tego nie wstydzi. Dlatego takie zadanie jakie zostaje jej powierzone nie jest dla niej czymś nadzwyczajnym. Muszę przyznać, że książkę czyta się z wypiekami na policzkach. Jest to opowieść, która wciąga już od pierwszej strony i trzyma w nich do końca, a ja jako czytelnik chcę więcej. Autorka pisze prostym  językiem, że nie wiadomo kiedy strony uciekają. Historia łóżkowych uniesień  Anny i Dawida działają na wyobraźnie. I już dzisiaj nie mogę doczekać się kolejnej części. 

Brak komentarzy: