01 kwietnia 2021

Ukaż mi prawdę - Agnieszka Rusin

 

Wydawnictwo: Lucky
Rok wydania: 28 luty 2020
ISBN: 978-83-66332-14-0
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 304
Wydanie I

        Agnieszka Rusin z wykształcenia jest ekonomistką, a na co dzień pracuje w administracji. Szczęśliwa matka i żona, która próbuje spełnić swoje marzenia. Kocha górskie wędrówki. Jak pisze o sobie na swojej stronie:
"Piszę , bo to kocham i od kiedy zaczęłam nie mogę przestać Przelewam na papier myśli od serca, uparcie tańczące w mojej głowie. W każdej z moich książek znajdziesz miłość, intrygę , marzenia, sekrety.... ".


            "Ukaż mi prawdę" trafiła do mnie dzięki udziałowi w Book Tour organizowanym przez Monikę z bloga Zaczytany Świat Moni. Tytułowa książka jest moją kolejną książką tej autorki, wcześniej czytałam jeszcze "Mimo wszystko kochaj" .

            Wyobraźcie sobie domek, z którego tarasu macie piękny widok na jezioro i las, sąsiada nie macie za ścianą, za to słychać co ranek arie ptasie i codziennie możecie obcować z naturą. I co? Fajna wizja. Właśnie w takie miejsce trafiła główna bohaterka "Ukaż mi prawdę" wraz z mężem. Jej luby kupił ten dom, żeby mogła ona wrócić do siebie po utracie ukochanej córki, która zmarła na raka. Główna bohaterka, którą jest Alicja 37-letnia kobieta i malarka. Artystka popada w depresję po śmierci dziecka i dom nad jeziorem ma być dla niej lekarstwem. Początkowo nastawiona do tego pomysłu negatywnie, w miarę czasu i po zobaczeniu otoczenia przyzwyczaja się. Wszystko było by dobrze, gdyby nie pewne tajemnicze zniknięcie byłej właścicielki domu i dziwne wydarzenia, jakie towarzyszą Alicji. Co to za zdarzenia? Czy Alicja z mężem odnajdą spokój? Co się stało z byłą właścicielką domu?

            Książka zalicza się do literatury obyczajowej i romansu, ale ma w sobie też trochę kryminału i horroru uuu 😱."Ukaż mi prawdę" jest to pełna tajemnic i smutku oraz miłości i cierpienia opowieść. Autorka do ostatniej strony potrafi trzymać w napięciu, nie pozwala się nudzić. Alicja jest to silna, ale za razem pełna bólu i rozpaczy, postać. Ale nie ma co się dziwić skoro straciła ukochane dziecko. Mimo wszystko kobieta w dużej mierze dzięki mężowi wraca do siebie. I jak widać z wcześniejszych dwóch zdań książka jest to też opowieść o walce ze stratą. Dzięki "Ukaż mi prawdę" możemy tą walkę zobaczyć na własne oczy, jak i poczuć. Powieść bardzo mi się podobała, przez tą akcję i tajemniczość jak i dodanie w opowieści historii z duchami. Idealna książka na co dzień, jak i od święta. Wy też pewnie znajdziecie w niej coś dla siebie.


Brak komentarzy: