08 lutego 2021

Gorąca oferta - Charlotte Mils


Wydawnictwo: Wydawnictwo Akurat imprint MUZA SA
Data wydania: 10 luty 2021
ISBN: 978-83-287-1605-6
Cykl: Gorąca oferta
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 320
Tom I
Wydanie I


          Charlotte Mils jest to pseudonim artystyczny tej pisarki. Swoją przygodę z pisaniem zaczęła od umieszczaniem swoich powieści na platformie Wattpad. Jej debiutem była książka "Madeline". W wolnych chwilach zajmuje się też rysunkiem, a swoje prace umieszcza na Instagramie. 



            Książka trafiła do mnie dzięki współpracy z dziewczynami z Wydawnictwa Muza/Akurat. Zgłosiłam się, bo szczerze przyciągnęła mnie okładka i tytuł. 

            "Gorąca oferta" opowiada nam o tym jak zmieniło się życie Emily Carson, gdy na swojej drodze spotkała przystojnego, bogatego i wpływowego Marcusa Frosta. Dziewczyna jest zwyczajną osobą, właśnie skończyła studia, znalazła pracę w wydawnictwie pewnej gazety. I wszystko było by dobrze, gdyby pewnego dnia nie trafiła na 100$ i nie wdała się w pewną kłótnie. Tak właśnie zaczęła się znajomość Emily i Marcusa. Na początku nic wielkiego, ale gdy dziewczyna zgadza się towarzyszyć mu podczas wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie w ramach pewnego długu, jej uczucia do niego zaczynają się zmieniać. Związek z mężczyzną nie jest prosty z powodu jego byłej partnerki, a obecnie szefowej dziewczyny, która zrobi wszystko żeby Emily upokorzyć i uprzykrzyć jej życie w pracy. Czy Marcusowi i Emili uda się stworzyć normalny związek? Co się jeszcze wydarzy?

            "Gorąca oferta" jest pełna niespotykanych zwrotów akcji. Książka wciąga, zaciekawia i intryguje, chociaż i momentami wkurza. Bohaterowie są różni zaczynając od przeciętnych zjadaczy chleba, po bogaczy, którzy uważają że im wszystko można. Autorka pisze prostym językiem, przez co książkę czyta się przyjemnie, szybko. Dopiero zaczęłam, a już musiałam kończyć. Przyczepię się jedynie do zakończenia. Jak dla mnie było strasznie ukrócone, ale podobno, to dopiero tom pierwszy i będzie kontynuacja. Wtedy rozgrzeszę, bo teraz brakuje mi tej kropki nad "i". Z błędów wychwyciłam tylko jedną literówkę. Okładka i tytuł super współgrają z treścią opowiadania. Serdecznie polecam "Gorącą ofertę" wszystkim miłośniczkom gorących romansów. Pozdrawiam :-)

            

Brak komentarzy: