07 marca 2019

Wierność jest trudna


"Wierność jest trudna"Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 22 sierpnia 2018
ISBN: 978-83-7976-999-5
Cykl: Miłość i inne szaleństwa
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 390
Tom II


        Agata Przybyłek pisarka i psycholog. Polska autorka wielu książek o tematyce miłosnej, wzruszającej i trudnych przeżyciach. Pisanie było dla niej sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami po nieszczęśliwej miłości, za to swoimi książkami podbiła serca wielu Polaków.

        Po książkę "Wierność jest trudna" sięgnęłam ponieważ bardzo mi się spodobała pierwsza część tej serii tj. "Ja chyba zwariuję!", która była świetną komedią.

        "Wierność jest trudna", to kontynuacja losów bohaterów, których poznajemy w pierwszej części, ale bardziej ukierunkowane na bliźniaczki Elizę i Patrycję. Eliza jest grzeczną, poukładaną dziewczyną, która nie znosi kłamstw. Patrycja za to jest przeciwieństwem swojej siostry.Jest ona niezależna, uważa się za feministkę, niezależną od facetów. Lecz gdy pewnego dnia poznaje Szczepana, postanawia zrobić wszystko żeby go zdobyć  Eliza 30 czerwca ma brać ślub. Jest szczęśliwa ze swoim narzeczonym. Lecz pewnego razu poznaje Szczepana. Chłopak zaprząta uwagę Elizy, chociaż ta opiera się uczuciu i traktuje chłopaka jako przyjaciela. Czy grzeczna Eliza zgrzeszy i da się porwać wir nowej znajomości, czy może jednak serce Szczepana zdobędzie Patrycja? 
       "Wierność jest trudna" to ciekawa opowieść o przyjaźni, miłości, wybaczaniu, zdradzie. Chociaż przyznam się szczerze, że pierwsza część tej serii podobała mi się bardziej. Była zabawna i można było się przy niej pośmiać. Zaś ta mnie wkurzała, ale to przez zachowanie sióstr, bo nie mogę pojąć jak można się tak zachowywać. Nie jestem feministką, ale uważam, że szacunek do siebie trzeba mieć. Zachowanie Patrycji mnie raziło. Chociaż książka jest bardzo fajna, sam pomysł historii ciekawy. Lecz charakter bohaterek mi się nie podobał. Czy "Wierność jest trudna" przeczytaj, a się dowiesz? Książka warta przeczytania. 

Brak komentarzy: