19 marca 2019

Siedem cudów

"Siedem cudów"
Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 31 października 2018
ISBN: 978-83-7976-025-1
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 384


        Agata Przybyłek pisarka i psycholog. Polska autorka wielu książek o tematyce miłosnej, wzruszającej i trudnych przeżyciach. Pisanie było dla niej sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami po nieszczęśliwej miłości, za to swoimi książkami podbiła serca wielu Polaków.

        Po książkę "Siedem cudów" sięgnęłam, ponieważ już od dawna bardzo o niej marzyłam, bo napisała ją moja ulubiona autorka, od książek tej autorki zaczęłam moją przygodę z literaturą obyczajową. I ucieszyłam się, że koleżanka ją wygrała, bo mogłam ją pożyczyć. 

       Książka "Siedem cudów" opowiada o losach grupy osób powiązanych ze sobą, której akcja dzieje się w czasie przed świątecznym. Monika studiuje w Gdańsku i dorywczo pracuje w drogerii jako konsultantka pewnej marki perfum. Można też poznać innych bohaterów, jak na przykład Ksawerego, który jak się okazuje był chłopakiem Moni. Młodzi spotykają się w drogerii. Czy uczucie odżyje od nowa? Możemy też poznać brata Moniki Maćka, który planuje się przed świętami oświadczyć swojej dziewczynie Marzenie. Jak chłopak się oświadczy? Czy dojdzie do zaręczyn? I też, co fajne poznajemy losy rodziców Moniki i Maćka oraz sympatyczną ciężarną Anie, która stara się sobie jakoś radzić po tym jak zostawił ją ojciec dziecka. Czego dowiemy się jeszcze z książki? Co spotka bohaterów? Jakie cuda się wydarzą?
      Powiem szczerze, że książka mi się podobała. Autorka w ciekawy sposób opowiedziała losy danych osób, oddzielnie, ale łącząc je ze sobą. Książka warta tego, żeby przeczytać ją przed świętami, zarazić się klimatem świątecznym. Powieść działa też na wyobraźnię, a zwłaszcza wspomnienia. Jedyne co mi się nie podobało, to że brakowało mi takiego pełnego zakończenia. Lecz mogę z czystym sumieniem polecić :-). 

Brak komentarzy: