23 października 2018

"Małżeństwo z odzysku"

"Małżeństwo z odzysku"
Agata Przybyłek 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 2017
ISBN: 978-83-7976-718-2
Cykl: Takie rzeczy tylko z mężem
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 395
Tom III

        Agata Przybyłek pisarka i psycholog. Polska autorka wielu książek o tematyce miłosnej, wzruszającej i trudnych przeżyciach. Pisanie było dla niej sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami po nieszczęśliwej miłości, za to swoimi książkami podbiła serca wielu Polaków.

   

                 "Małżeństwo z odzysku" to trzecia część cyklu "Takie rzeczy tylko z mężem", podobnie jak z drugą częścią, po tą również sięgnęłam, bo polubiłam Zuzannę i chciałam wiedzieć co będzie dalej i jak potoczą się losy tej bohaterki i jej bliskich.

                  Książka doskonale pokazuje nam do czego może doprowadzić kobieca zazdrość, a zwłaszcza gdy do jej rąk trafi fotografia, która przedstawia jej męża i inną kobietą:
"... przedstawiało ono piękną, elegancką kawiarnię (do jakiej Ludwik nie zabrał mnie od lat!), 
w której przy jednym z niedużych stolików rozmawiali sobie ta blondynka i mój mąż. 
      Słowo "rozmawiali" nie opisuje do końca całej sytuacji. Ona, owszem, siedziała na krześle 
i coś mówiła, ale z wywalonym biustem oraz śmiejąc się przy tym radośnie. Jednak mój
mąż samą konwersacją nie był raczej zainteresowany. Z twarzą nie dalej niż trzy 
centymetry od jej wymalowanego policzka zupełnie niedyskretnie wpatrywał się w ten 
jej odsłonięty dekolt."
                 Szczerze mówiąc takie zdjęcie chyba we mnie też by wzbudziło nutkę niepokoju, pomimo tego że ufam mężowi, ale ja po prostu bym z nim porozmawiała. Lecz może gdy spojrzymy z drugiej strony to na dobrą sprawę to zdjęcie niczego nie udowadnia, a gdy kobieta czuje się zaniedbywana, mąż nie okazuje jej uczuć, to chyba nic dziwnego, że spodziewa się najgorszego. A co wy byście zrobiły w takiej sytuacji? Od razu zrobiły partnerowi awanturę, porozmawiały z nim, czy podobnie jak Zuzanna przeprowadziła swoje osobiste śledztwo, a może jeszcze zupełnie coś innego? "Małżeństwo z odzysku" jest pełne zaskakujących zwrotów akcji które wynikają właśnie z takiego amatorskiego śledztwa. I jakby tego było mało siostra Zuzanny Ania wpada na pomysł, żeby znaleźć dziewczynę byłemu chłopakowi Zuzanny i uciszyć złośliwe plotki. A zdradzę wam że z tego też wynikną nie lata historie. 
                      Książka podobnie jak jej poprzednie części jest zabawna, momentami można popłakać się ze śmiechu, a momentami ze smutku, ale też poczuć szczyptę dreszczyku.  Ja osobiście wraz z Zuzanną przeżywałam jej przygody i nie mogłam się doczekać co będzie dalej. Ciekawiło mnie czy mąż Zuzanny Ludwik naprawdę ją zdradza? Co dalej będzie z jej małżeństwem? I przyznam, że autorka nieraz mnie zaskoczyła. Przez serię "Takie rzeczy tylko z mężem" zakochałam się w twórczości autorki i mam chrapkę na kolejne jej dzieła. Serdecznie polecam :-)
                     

Brak komentarzy: