14 lipca 2024

Seksualna - Krystyna Bezubik


Wydawnictwo: Seqoja 
Data wydania: 01 styczeń 2023
ISBN: 978-83-966809-0-7
Kategoria: literatura piękna 
Stron: 136


Krystyna Bezubik doktorka literaturoznawstwa, edukatorka seksualna, trenerka pisania, członek Grupy Literackie Vertex. 

        Tytułowa książka trafiła do mnie dzięki dziewczynom z bloga Czytam dla przyjemności. Skusił mnie tytuł i opis.

         „Seksualna” jest to opowieść o życiu Izy. Dziewczynki, kobiety, która uczy się siebie, swojego ciała. Możemy zobaczyć z czym musi się zmagać, jako człowiek. Możemy zobaczyć jak inaczej podchodzi się do tematu seksualności w zależności od płci. Czym jest seksualność dla Izy?
   
         „Seksualna” jest to opowieść o nas, bo tak na prawdę Izą, mogłaby być Ania, Asia, Basia czy Krysia, ja i ty. To opowieść o tym jak podchodzi się do tej sprawy płciowo. Jedno można mężczyznom, a drugie kobietom. Mężczyzna to playboy, a kobieta puszczalska. I autorka właśnie porusza ten temat. Pokazuje jak my kobiety wstydzimy się swojej seksualności. Chociaż patrzeć na dzisiejszy świat nie koniecznie można tak stwierdzić. Mnie osobiście książka tak średnio wciągnęła, chociaż przeczytałam ją do końca. Brakowało mi tego czegoś co powoduje, że od książki ciężko mi się oderwać, albo powoduje, że w każdej wolnej chwili po nią sięgam. Czy polecam? Jeżeli nie boisz się śmiałych książek, gdzie porusza się temat seksu, to sięgnąć warto.

Brak komentarzy: