14 lipca 2024

Cień przeszłości - Weronika Tomala


 Wydawnictwo: Pascal, Love book
Data wydania: 24 kwietnia 2024
ISBN: 978-83-8317-091-6
Cykl: Niebezpieczna miłość 
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 368
Tom III
Wydanie I


        Weronika Tomala żona, matka i autorka. Z wykształcenia nauczycielka języka angielskiego. Prywatnie prowadzi bloga "Kto czyta książki - żyje podwójnie" 

          Tytułowa książka trafiła do mnie dzięki naborowi recenzentów przez Wydawnictwo Pascal.

           Książka opowiada historię Mii Trovato i Damiana Sorrentino. Dziewczyna jest siostrą mafijnego dona na Sycylijskiej wyspie. On jest mechanikiem w warsztacie samochodowym. Ona ma dosyć swojego życia i brata, który wtrąca się w jej związek. On walczy z duchami przeszłości i o swojego ojca. Tych dwoje spotyka się z pomocą losu, który sprawia, że samochód dziewczyny się psuje i trafia ona akurat do warsztatu, w którym pracuje Damiano. Tych dwoje łączy dziwna tajemnica. Co to za tajemnica? Jak to dalej się potoczy?

          Czytając książkę przynajmniej na samym początku miałam deja vu- historia dziewczyny, która zaczyna pracować w warsztacie samochodowym wydawała mi się znajoma, ale przyznam się szczerze, że nie mogę skojarzyć skąd. Książkę przeczytałam z przyjemnością i przyznam wciągnęła mnie i ciekawiły dalsze losy bohaterów. Bardzo polubiłam Mię, a  za Damiano trzymałam kciuki, szkoda mi go było. Autorka potrafi oddziaływać na nasze emocje. Polecam „Cień przeszłości”.

Brak komentarzy: