28 lipca 2024

Ja, Śmierć - Renata Blicharz

 Wydawnictwo: Ridero
Data wydania: 01 października 2023
ISBN: 978-83-8351-542-7                
Kategoria: poezja 
Stron: 74
Wydanie I


        Renata Blicharz absolwentka Uniwersytetu Opolskiego, mieszka w Opolu. Prowadzi bloga: Poezja jest magiczną stroną życia.

          Książka skusiła mnie swoim intrygującym tytułem, a że dziewczyny z bloga Czytam dla przyjemności organizowały z nią Book Tour, to się zdecydowałam.

          Już sam tytuł mniej więcej zapowiadał czym jest książka. Jest to 74 stronowy tomik poezji opisujący Śmierć. I to ona, jako główna bohaterka, maluje nam różne obrazy swojego istnienia. Pokazuje nam, że nie jest taką straszną, a jest konieczna. Jak autorka ukazuje nam Śmierć?

         Książka jest bardzo króciutka, wciąga, ale też czyta ją się bardzo szybko. Podoba mi ukazanie Śmierci jako osoby wręcz ludzkiej, która nie ma swojego domu, a jej praca to wręcz fatum dla niej samej, wszyscy jej się boją pomimo tego, że jej nie znają. Książka zmusza czytelnika do refleksji. Warto przeczytać.

Brak komentarzy: