03 grudnia 2023

Occulta - Paulina Świst


 Wydawnictwo: Wydawnictwo Akurat imprint MUZA SA
Data wydania: 22 listopada 2023
ISBN: 978-83-287-2730-4
Kategoria: romans, kryminał, thriller 
Stron: 320
Stron: Incognito 
Tom II

 Paulina Świst - jest to pseudonim artystyczny. Autorka ta urodziła się 27 września 1986 roku. Ukończyła Uniwersytet Jagielloński. Prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką we Wrocławiu. Znana z cyklu "Prokurator", "Karuzela"

            Tytułowa książka trafiła do mnie jak wszystkie książki Pauliny Świst dzięki Wydawnictwu Akurat imprint MUZA. Od pierwszej powieści, którą przeczytałam zakochałam się w tych kryminalnych przygodach. Wraz z książką trafiły do mnie dwa „krucze” pióra i nieśmiertelniki, które widać na grafice. 

            Jest to dalsza część przygód Anki, Artura i Szczepana, którzy znowu muszą zmierzyć się z kolejnym seryjnym mordercą. Tym razem sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana, bo ofiary, a są to kobiety, przypominają właśnie Ankę. "Przystawka", "zupa" po łacinie- te napisy znajduje policja przy zwłokach. Czyli kto jest daniem głównym? Trwa wyścig z czasem i przy okazji niebezpieczna gra. Czy tym razem ktoś przypłaci za to życiem? Czym lub kim jest tytułowa „Occulta”? Kim jest mordercą, czy to znowu ktoś z otoczenia tej trójki?

             Autorka znowu mnie nie zawiodła. Lektura na wysokim poziomie. Akcja, emocje emanujące z każdej strony. To wszystko wpływa na to, że czytelnik nie może oderwać się od książki. Z każdą stroną chce więcej i więcej, a za razem nie chce kończyć. Bardzo polubiłam bohaterów. Bawi mnie ich układ i to jak dorośli ludzie nie mogą zdecydować się co do swoich uczuć. Anka to pozująca na pewną siebie kobieta, bardzo bystra, ale też za razem delikatna i uczuciowa. Artur pan prokurator, skrupulatny i uczciwy. Szymon policjant z charakterem , niegrzeczny chłopiec. Trójka ludzi, których łączy poczucie humoru i to że każde oddało by swoje życie za drugiego. Niebezpieczna mieszanka. Z tą trójką nie da się nudzić. Serdecznie polecam tą książkę, nie pożałujecie. 

Brak komentarzy: