22 listopada 2022

Oblicze gangstera - Anna Wolf

 

Wydawnictwo: Akurat imprit Muza 
Data wydania: 09 listopada 2022
Cykl: Bracia Tarasow 
ISBN: 978-83-287-2469-3
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 320
Tom: II
Wydanie I 

Anna Wolf - matka dwóch już prawie dorosłych córek. Z wykształcenia inżynier. Mieszka w Gorzowie Wielkopolskim. Zadebiutowała "Sercem gangstera".

„Oblicze gangstera” trafił do mnie dzięki Wydawnictwu Akurat imprit Muza. Jest to książka po którą się zgłosiłam, ponieważ skusił mnie jej opis, jak i okładka oraz wcześniejsze dzieła tej autorki.

Książka opowiada losy rodziny Tarasow, a tu zwłaszcza Kiriła. Mężczyzna wychował się w domu dziecka, później został adoptowany i trafił do mafijnego świata. Potrafi on być zarówno aniołem jak i diabłem wcielonym. To drugie oblicze poznajemy gdy mężczyzna szuka swojej dawnej ukochanej, która została porwana. Wszystkie ślady prowadzą do Nowego Jorku. Czy mężczyźnie uda się odnaleźć dziewczynę? Kto ją porwał?

Autorka i tym razem mnie nie zawiodła i w „Obliczu gangstera” przenosi nas w świat gdzie rządzą pieniądze i broń. Książka potrafi trzymać w napięciu i nie pozwala się od siebie oderwać. Chciałabym więcej i więcej. Autorka ma lekkie pióro, ale potrafi stopniować akcję. Co sprawia, że książkę się pochłania. Podoba mi się też przedstawienie w bohaterów, którzy potrafią użyć broni i przy tym nawet nie mrugnąć, a z drugiej są potulnymi kogutami, które dla swojej kobiety potrafią zrobić wszystko. Żałuję tylko, że nie miałam przyjemność przeczytać pierwszej części. Książka genialna, więc gorąco polecam.

Brak komentarzy: