06 listopada 2022

Irytujący przystojniak - Monika Czugała

 

Wydawnictwo: Plectrum
Data wydania:
07 lipca 2022
ISBN: 978-83-67155-24-3
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 316
Wydanie I

      Monika Czugała pochodzi z Mszczonowa. Od 2014 roku mieszka w Hiszpanii. Absolwentka Katolickiego liceum sióstr Niepokalanek. A jej książki niekoniecznie są grzeczne. 

            Książka trafiła w moje rączki dzięki Wydawnictwu Plectrum. Skusił mnie tytuł.

            Klara jest młodą kobietą, która po wielu latach wraca w rodzinne strony. Dziewczyna uciekła do Warszawy jako nastolatka chcąc tam znaleźć spokój. Lecz życie jej nie rozpieszcza i pokazuje pazur. Klara musi zweryfikować swoje plany i wraca tam gdzie nie chciała. Na miejscu dziewczyna spotyka swoją dawną miłość Fabiana. Wraz z mężczyzną wracają wszystkie wspomnienia. Czy to co było miedzy tą dwójką odżyje? Jak Klara odnajdzie się w nowej rzeczywistości?

            Autorka w swojej książce potrafi czytelnika zamotać, ja sama czasami się gubiłam i ciekawiło mnie zakończenie, które do samego końca było nie oczywiste i jak się okazało zaskakujące. Autorka pisze prostym językiem. Chociaż znalazłam parę błędów w tekście. Bohaterowie książki są różni, Klara przez to co przeszła, zgrywa pewną siebie, ale jej historia pokazuje jak nie wiele potrzeba żeby tą pewność zburzyć. Ma ona coś w sobie co pozwala się z nią zżyć. Książkę czyta się bardzo szybko, ale jest też ciężko się z nią rozstać. Warto sięgnąć po tą lekturę.


Brak komentarzy: