21 sierpnia 2022

Ring 2 - Anna Wolf

 

Wydawnictwo: Akurat imprit Muza 
Data wydania: 28 sierpnia 2022
Cykl: Bokserzy 
ISBN: 978-83-287-2446-4
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Tom: II
Wydanie I 

Anna Wolf - matka dwóch już prawie dorosłych córek. Z wykształcenia inżynier. Mieszka w Gorzowie Wielkopolskim. Zadebiutowała "Sercem gangstera".

            „Ring 2” trafił do mnie dzięki Wydawnictwu Akurat imprit Muza. Jest to książka po którą się zgłosiłam, ponieważ skusił mnie jej opis.

            „Ring 2” jej bohaterem jest Bruno Salt, znany obecnie pod nazwiskiem Russell. Jest on byłym bokserem, który teraz prowadzi klub bokserski. A pod drugim nazwiskiem ukrywa się od przeszłości, która jest niebezpieczna i niesie ze sobą ból po stracie. Gdy mężczyzna myśli, że może zacząć od nowa w jego progi wkracza Harper. Dziewczyna, która też ucieka od swojej przeszłości. Dziewczyna jest jedyną kobietą w klubie, jest skryta, ale Bruno od razu zwraca na nią uwagę. Gdy tych dwoje się do siebie zbliża, duchy przeszłości dają o sobie znać i ich życiu zaczyna grozić niebezpieczeństwo. Czy tej dwójce uda się zapomnieć o tym co było? Czy pokonają przeciwnika? Czy miłość wystarczy?

            Autorka „Ring 2” ma lekkie pióro, co sprawia, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Historia w niej zawarta potrafi wciągnąć i nie wiadomo kiedy, a to już koniec. A z każdą stroną chce się więcej i więcej. Bardzo polubiłam głównych bohaterów, ale także tych z drugiego planu. Każdy z nich jest inny, każdy prezentuje inny charakter i osobowość. Opowieść pokazuje co potrafią pieniądze zrobić z ludzi, ale też co ludzie potrafią zrobić dla pieniędzy. Szkoda tylko, że to już koniec i muszę rozstać się z bohaterami. Chociaż muszę przyznać, że mam mały niedosyt, bo po opisie spodziewałam się trochę więcej walk bokserskich i bardziej rozwiniętego wątku kryminalnego. Ale może to moja wina, bo wyobraziłam sobie za dużo. Ale i tak koniec końców „Ring 2” mi się podobał i z czystym sumieniem mogę wam go polecić.

Brak komentarzy: