16 stycznia 2019

Pierwsza gwiazdka

"Pierwsza gwiazdka"
Samanta Louis

Rok wydania:  2018
Kategoria: literatura obyczajowa, erotyk
Stron: 36
e-book


      Samanta Louis jest pisarką z pasją oraz mamą dwójki dzieci. I co ciekawe, jest też moją rówieśniczką. W głowie ma wiele pomysłów. A jej książki raczej nikomu nie będą się nudzić.

         Książkę "Pierwsza gwiazdka" dostałam do zrecenzowania od samej autorki. Gdy ogłosiła na facebooku, że poszukuje osób, które chciały by przeczytać jej opowiadania, zgłosiłam się i się udało. Fakt, jest już po świętach, ale niestety od połowy grudnia byłam tak zawalona pracą i obowiązkami, że nie miałam wcześniej czasu jej przeczytać.

         "Pierwsza gwiazdka" charakteryzuje się tym, że jest napisane przy pomocy narracji pierwszoosobowej, czyli historia jest opowiadana z przez główną bohaterkę- Aśkę. Joanna jest trzydziestoletnią singielką, mieszkającą ze swoją przyjaciółką Natalią. Kobieta bardzo kocha święta Bożego Narodzenia. Tą miłość wyniosła za pewne z rodzinnego domu i tą miłością zaraziła swoją przyjaciółkę. Akcja książki dzieje się w czasie Wigilii i Bożego Narodzenia. Joanna i Natalia przyjeżdżają na święta do rodzinnego domu pierwszej z dziewcząt do Karpacza. Obie dziewczyny marzą o tym, żeby poznać w końcu tego jedynego mężczyznę. Natalia potajemnie kocha się w bracie Aśki, ale on jest zajęty. Co przyniesie czas świąt? Czy dziewczynom spełnią się ich marzenia? Jak wyglądają święta w domu Joanny?
        "Pierwsza gwiazdka" jest to zabawna opowieść z nieoczekiwanymi zwrotami akcji oraz z wątkami erotycznymi. To nie tylko książka o świętach, ale o miłości oraz rodzinie. Może i jest krótka, ale opowieść mi się podobała. Autorka w ciekawy sposób przenosi nas w atmosferę świąt. Polecam ;-)

Brak komentarzy: