13 listopada 2018

"Ty i Ja dwa różne światy część 1"

"Ty i Ja dwa różne światy część 1"
Elżbieta Kosobucka

Wydawnictwo: Self Publishing
Data wydania: 07 listopada 2018
ISBN: 978-83-944767-3-1
ISBN kolekcji: 978-83-944767-2-4
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 231
Część I
forma wydania: e-book

          Elżbieta Kosobucka urodziła się w Szczecinie, ale od lat mieszka w Gdyni. Jest mężatką, ma prawie dziesięcioletniego syna. Interesuje się psychologią. Jak sama pisze jest katoliczką wrażliwą na drugiego człowieka. W swojej twórczości chce jak najwięcej przekazać dobra i piękna. Pisząc swoje powieści ważne jest dla niej, aby niosły ze sobą wartościowy przekaz, dzięki któremu czytelnik może odkryć coś budującego dla siebie. Jak sama pisze na swoim profilu na facebooku:
"Moim pragnieniem jest, aby moja twórczość przywracała kobietom wiarę w miłość, pomagała odkrywać na nowo ich wewnętrzne piękno i umacniała w tym, że warto podążać za marzeniami. Miłość jest dobra i piękna, miłość nie rani. Szukajmy dobra w nas i innych, nie poddawajmy się, kochajmy!"

              Po książkę "Ty i Ja dwa różne światy część 1" sięgnęłam ponieważ zaciekawiła mnie swoim tytułem. Pierwsze na myśl przyszło mi, że będzie to opowieść o dziewczynie i chłopaku, którzy pochodzą z dwóch różnych sfer (jedno jest bogate, a drugie biedne), albo coś w stylu "Romeo i Julii". Więc prowadzona ciekawością zgłosiłam się  do recenzji tej książki.

              "Ty i Ja dwa różne światy część 1" opowiada o losach dwójki przyjaciół. Natalia jest 23-letnią skromną studentką ostatniego roku Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Kamil za to jest 29-letnim właścicielem dużej firmy branży komputerowej (grafika, różne oprogramowania), a na dodatek jest bardzo bogaty. Para zna się od najmłodszych lat, na długo przed tym jak Kamil dorobił się fortuny. Dziewczyna z chłopakiem nie mieli ze sobą kontaktu przez 6 lat. Stało się tak po pewnym wieczorze, gdy wówczas 17-letnia Natalia, była na wakacjach u babci i o mały włos nie została zgwałcona. Co prawda wtedy Kamil jej pomógł, ale w dziewczynie urosło rozżalenie poparte przeświadczeniem, że on nic do niej nie czuje, chociaż ta go kocha. Gdy już oboje dojrzali, a Natalia mniej więcej pogodziła się z przeszłością, postanawia pojechać na wakacje do babci, spotkać oraz rozmówić się z Kamilem. Gdy się ponownie spotykają uczucie jakie żywili do siebie wtedy na nowo odżywa. Para zaczyna się odkrywać i poznawać, bo nic nie wiedza o sobie (o dotychczasowym życiu). Natalia pomału dowiaduje się o tym, że Kamil nie jest już tak zwyczajnym chłopakiem jakim był wtedy, lecz jest milionerem. On chce ją wprowadzić w swój świat, w swoje życie. Dziewczyna musi się odnaleźć w tym świecie, gdzie rządzi pieniądz. Przyzwyczaić do luksusów do jakich nie jest przyzwyczajona. Lecz zakochani w sobie są w stanie zrobić wszystko dla drugiej osoby (nawet do życia w bogactwie), a Kamil chce jej wręcz przychylić nieba. Skromna dziewczyna koniec końców zaczyna się czuć przytłoczona tym całym bogactwem. Czy Natalii w końcu uda się odnaleźć w świecie Kamila? Co im przyniesie los? Co dla siebie ą w stanie zrobić Kamil i Natalia?
             "Ty i Ja dwa różne światy część 1"  jest dla mnie jak balsam na duszę, muśnięcie policzka wiosennym słońcem. Wczasach gdy naokoło nas tyle nienawiści autorka ukazuje piękną czystą miłość z zasadami, gdzie jedna osoba troszczy się o drugą. Miłość, która uskrzydla. Gdy się czyta książkę robi się cieplej na sercu. Już się nie mogę doczekać kolejnej części. Jedynym dla mnie minusem (ale to małym) jest forma wydania, bo osobiście wolę wersje papierową. Bo taka książka, ten zapach, ma w sobie duszę. Trzymam kciuki, żeby autorce kiedyś udało się wydać tą książkę w wersji papierowej. Książka jak dla mnie 6 na 6.

Brak komentarzy: