06 stycznia 2023

Barbarzyńca - Anna Wolf

 


Wydawnictwo: Akurat imprit Muza 
Data wydania: 14 grudnia 2022
ISBN: 978-83-287-1902-6
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 320
Wydanie I 

Anna Wolf - matka dwóch już prawie dorosłych córek. Z wykształcenia inżynier. Mieszka w Gorzowie Wielkopolskim. Zadebiutowała "Sercem gangstera".

            Książka trafił do mnie dzięki Wydawnictwu Akurat imprit Muza. Zgłosiłam się ponieważ spodobały mi się wcześniej inne książki tej autorki. W której dominują co prawda silni mężczyźni, ale o wielkim sercu, którzy pragną miłości. I chciałam się przekonać, czy też tak będzie tym razem.

            „Barbarzyńca” opowiada losy Eleny Brytki "Pani Ryton" i ziem okalających. Po śmierci ojca i brata, to 18-letnia dziewczyna pełni rolę władcy. Lód ją kocha za jej dobre serce. Jej życie zmiana się, gdy jej dom najeżdża banda Sasów, których dowódca jest siejący strach wyglądem Lothar. Dziewczyna zhańbiona przez jednego z jego ludzi, pała nienawiścią do najeźdźców. Lothar za to uważa, że kobieta jest mu przeznaczona i zamierza nie tylko zdobyć jej ciało, ale i serce. Czy mu się to uda? Czy Elena jest mu przeznaczona? Czy nowa sytuacja zmieni dziewczynę? Co się jeszcze wydarzy?

            W książce dzieje się, dzieje. Nie da się przy niej nudzić, a jeszcze ciężej jest się od niej oderwać. Ja z każdą stroną chciałam więcej. Bardzo polubiłam główną bohaterkę, a sama osoba Lotharda mnie intrygowała. Postaci chociaż od siebie różne, łączy waleczność.  Opis miejsc, bitew ciekawy, wiadomo skrócony, ale najważniejsze przekazane. Powieść napisana jest prostym językiem. Jak są jakieś nazwy niezrozumiałe, to jest to wyjaśnione. Akcja rozkwita wraz z każdą stroną i autorka cały czas czymś zaskakuje. Przyjemna lektura, po którą warto sięgnąć. Polecam 

Brak komentarzy: