08 kwietnia 2022

Lupo - Bella Di Corte


 Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 04 sierpnia 2021
ISBN: 978-83-287-1735-0
Cykl: Gangsterzy Nowego Jorku
Tytuł oryginalny: Machiavellian
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 448
Wydanie I
Tom I

     Bella Di Corte amerykańska pisarka. Żona, matka i właścicielka trzech psów. Wychowała się w Nowym Orleanie. Można ją znaleźć:
www.belladicorte.com
BellaDiCorteAuthor - facebook
belladicorte - instagram


           Tytułowa powieść trafiła do mnie dzięki Wydawnictwu Muza w okolicach premiery, ale niestety nie miałam jak jej wcześniej przeczytać. Żeby po nią sięgnąć skusił mnie jej opis.

            "Lupo" jest to opowieść o Maripos'ie Flores i Capo, zwanym też Amadeo, albo kiedyś Księciem Nowego Jorku. Ona dziewczyna, która nie ma nic, ani domu, ani pracy. On bogaty, tajemniczy i niebezpieczny. Dzieli ich wszystko, połączy układ. Ona nie lubi komukolwiek być coś dłużna, bo tego nauczyło jej życie. On kiedyś ją uratował, chociaż Mariposa tego nie pamięta. Dziewczyna wchodzi w układ z Capo, który polega na tym, że zostanie jego żoną i nigdy go nie opuści. Czy takie małżeństwo bez uczuć ma szanse przetrwać? Przed czym uratował Capo Maripose?

            Szczerze muszę przyznać na początku książka średnio mnie wciągnęła, czytałam, bo czytałam, ale im dalej byłam tym trudniej było się oderwać. Autorka fajnie pokazała, jak związek może zmienić człowieka. Fajnie też było zobrazowane przekształcenie samej Maripose, to jak dojrzewała i zyskiwała pewność, siłę. Książkę czyta się przyjemnie, jest łatwo napisana. Autorka jak się już rozkręci, to nie pozwoli nam się nudzić. I chce się więcej. Tytuł i okładka pasują do treści. Z przyjemnością przeczytałabym kolejne części tej serii. Gorąco polecam.

Brak komentarzy: