21 lipca 2021

Diabelna prawda - P.K. Farion


 Wydawnictwo: Akurat imprint MUZA SA
 Data wydania: 21 lipca 2021
 Cykl: Diabelski układ
 ISBN: 978-83-287-1736-7
 Kategoria: literatura obyczajowa, romans
 Stron: 352
 Tom II

         P.K. Farion jest to pseudonim artystyczny. Pochodzi ona z Doliny Baryczy. Jest to trzydziestoletnia kobieta, która mieszka na stałe w Wrocławiu. Matka, żona, która się spełnia w swoim życiu.


            "Diabelna prawda" trafiła do mnie dzięki współpracy z wydawnictwem Muza. Przyznam do zgłoszenia skusił mnie jej pierwszy tom oraz bohaterzy, których polubiłam.

            Książka są to dalsze losy Błażeja, który nie może otrząsnąć się po stracie ukochanej Sary. I żeby odnaleźć spokój i harmonię wraca do Polski. Mężczyzna zrobi wszystko żeby spotkać ukochaną i naprawić swoje błędy. Czy mu się uda? Czy to co stracone powróci? Czym autorka nas zaskoczy?

              Przyznam się, że autorka w tej części miło mnie zaskoczyła zwrotem akcji. I już teraz nie żałuję, że sięgnęłam po ten tom. "Diabelna prawda" może jest bolesną i trudną spowiedzią win, ale jest też oczyszczająca. Błażej dzięki tej prawdzie chce odzyskać odkupienie. Książkę czyta się już od pierwszych stron na jednym wdechu, bo chce się więcej i nie chcę się nic przegapić. Może akcja jest mniej niebezpieczną, ale bardziej emocjonalna. Mi osobiście było szkoda Błażeja i trzymałam za niego kciuki. Okładka i tytuł idealnie pasują do treści. Polecam gorąco i już teraz czekam na kolejną część.

Brak komentarzy: