28 stycznia 2020

Tylko Twoja - Anna Crevan Sznajder


Wydawnictwo: WasPos
Data wydania: 12 kwiecień 2019
ISBN: 978-83-66070-57-8
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 362
e-book


        Anna Crevan Sznajder urodzona w 1972, rówieśniczka mojej mamy. Chorzowianka, absolwentka kurów pisarskich oraz miłośniczka Japonii, jej kultury i popkultury. Zadebiutowała książką napisaną wraz z przyjaciółkami "Facet do wzięcia". 

        O tym jak e-book trafił do mnie możecie przeczytać w poprzednim poście o pierwszej książce "Niczyja". 
         "Tylko Twoja" jest to kontynuacja losów bohaterów, których poznajemy w pierwszej części. Książka opowiada o perypetiach uczuciowych trójki bohaterów. I tak bardziej poznajemy Ann, Kenij i Taro. Dziewczyna nadal kocha obu mężczyzn, ale wydaje się, że postanowiła wybrać w końcu tego jednego i zdaje się że jest nim Kenij. Mężczyzna bardzo ją kocha, zresztą pokazał to wybaczając jej wcześniejsze zdrady. Tych dwoje zaręczają się i zaczynają planować ślub. Lecz na drodze ich miłości ponownie staje Taro. Mężczyzna początkowo planował zerwać kontakty z Ann, nawet wyjechał z Japonii, lecz po pewnym czasie wraca. Co przydarzy się bohaterom? Czy Ann ponownie zdradzi narzeczonego? Jakiego wyboru wykona Ann? 
         "Tylko Twoja" jest to pełna emocji książka. Autorka potrafi tak zakręcić losami bohaterów, że czasem trudno za nimi nadążyć. Ja w odróżnieniu od pierwszej części na początku nawet zaczęłam lubić Ann, może nawet trochę utożsamiać się z nią, żałować jej. Lecz w miarę rozwoju akcji, moja niechęć do niej znowu wróciła. Dla mnie główna bohaterka jest rozchwianą emocjonalnie osobą, która nie potrafi wziąć za swoje życie odpowiedzialności. Najlepiej gdyby ktoś to za nią zrobił. Przez co swoim zachowaniem rani inne osoby. Ogólnie książkę bardzo dobrze się czyta, jest napisana prosto, zwięźle. Podoba mi się wprowadzanie obcych słówek. Fajna książka to poczytania przy kubku ulubionego napoju. Polecam

Brak komentarzy: