23 stycznia 2020

Niczyja

"Niczyja"
Anna Crevan Sznajder

Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 14 luty 2018
ISBN: 978-83-8083-870-3
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 256
e-book

        Anna Crevan Sznajder urodzona w 1972, rówieśniczka mojej mamy. Chorzowianka, absolwentka kurów pisarskich oraz miłośniczka Japonii, jej kultury i popkultury. Zadebiutowała książką napisaną wraz z przyjaciółkami "Facet do wzięcia". 

        Książka trafiła do mnie dzięki zgłoszeniu się do recenzji nowelki w tematyce świątecznej tej autorki "Zagubieni w płatkach śniegu".Po przeczytaniu i napisaniu recenzji dostałam propozycję zrecenzowania tej i kolejnej części.

          "Niczyja" jest to opowieść o losach trójki młodych ludzi. Główną bohaterką jest Ann młoda dziewczyna, która do Tokio przyjechała na zjazd fanów mangi, żeby zareklamować swoją powieść. Tam poznaje chłopaka, który jest łudząco podobny do bohatera z jej ulubionej mangi. Między parą zaczyna iskrzyć i budzić się uczucie, ale dziewczyna musi wracać do swojego kraju. Lecz życie daje im drugą szanse i Ann ma okazje wrócić na dłużej do malowniczego kraju i chłopaka. Po ponownym przyjeździe Kenji, bo tak ma na imię, zapoznaje ją ze swoimi znajomymi. I tak na drodze dziewczyny staje kolejny mężczyzna, a jest nim jeden z przyjaciół chłopaka Koichi. Czy Ann zmieni swój obiekt uczuć? Jak potoczą się losy bohaterów? Czy pożądanie równa się miłość? Ciekawi to zapraszam do lektury "Niczyja".
        E-book jest to ciekawa opowieść o miłości, zauroczeniu, pożądaniu. Książka wzbudza wiele emocji. Akcja powieści toczy się w Japonii. Opowieść jest przedstawiona z perspektyw trzech osób: Ann, Kenji i Koichi. Ja osobiście nie polubiłam głównej bohaterki. Ale to jakie darzę uczucia to dziewczyny, to wina emocji i różnych charakterów. Książka mi się podobała, momentami były nawet gorące fragmenty. I już nie mogę doczekać się przeczytania kolejnej części i tego jak potoczą się losy głównych bohaterów. Jeśli lubisz książki o zagmatwanych uczuciach z szczyptą erotyki, to ta książka jest właśnie dla ciebie. Ja ze swojej strony polecam. 

Brak komentarzy: