06 grudnia 2019

Zagubieni w płatkach śniegu

"Zagubieni w płatkach śniegu"
Anna Crevan Sznajder 

Wydawnictwo: Reprint
Data wydania: 01 grudnia 2019
ISBN: 978-83-955867-3-6
Cykl: Trylogia uczuć
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 34
e-book


          Anna Crevan Sznajder urodzona w 1972, rówieśniczka mojej mamy. Chorzowianka, absolwentka kurów pisarskich oraz miłośniczka Japonii, jej kultury i popkultury. Zadebiutowała książką napisaną wraz z przyjaciółkami "Facet do wzięcia". 




          E-book "Zagubieni w płatkach śniegu" trafił do mnie dzięki Wydawnictwu Reprint i autorce Annie Crevan Sznajder, którzy poszukiwali recenzentów do wyżej wymienionej nowelki. Okładka i tytuł kusiły swym zimowym wydaniem, to grzechem było się nie skusić i nie zgłosić. 
           "Zagubieni w płatkach śniegu" jest to krótka historia należąca do "Trylogii Uczuć". Książka opowiada nam o losach Ann, która mieszka w Tokio. Akcja książki rozgrywa się w okresie grudniowym, czyli świątecznym. Ann jest młodą dziewczyną, która zamieszkała w Tokio. Kobieta kocha dwóch mężczyzn jednocześnie, a nie może się do końca zdecydować, z którym ma być. Mogłoby się wydawać, że już wykonała wyboru, ale czy tak rzeczywiście jest?
           "Zagubieni w płatkach śniegu" jest to tylko mała część większej całości, ale czytając nie odczułam jakoś tego i może tylko pod koniec. Muszę się przyznać, że nabrałam ochoty, żeby przeczytać całą trylogię. Książka może nie jest typowo świąteczna, pomimo że jest osadzona w grudniu. Czytając nie czułam, jakoś strasznie ducha świąt, chociaż mały klimat był. Nowelka bardziej skupia się na emocjach bohaterów, na ich rozterkach. "Zagubieni w płatkach śniegu" jest napisana prostym językiem, przez co przyjemnie i szybko się czyta, a historia wciąga. {Jeden minus taki większy to za błędy, ponieważ czytając znalazłam kilkanaście słów, które połączyły się ze sobą tworząc jeden wyraz np.: "zozdobami". Co nie jest to jakieś straszne do przeżycia, ale w oczy razi. Lecz to moja tylko mała uwaga.}- z tego co mi wiadomo, błąd ten został już usunięty.  Kończąc chciałabym polecić tą nowelkę, ponieważ chociaż krótka, ma w sobie sporo emocji i miłości. Warto przeczytać ;-)

Brak komentarzy: