04 sierpnia 2019

Dziecko z mgły

"Dziecko z mgły"
Renata Kosin 

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 27 lutego 2019
ISBN: 978-83-8075-619-9
Kategoria: literatura piękna
Stron: 388
Wydanie I


          Renata Kosin jest autorką powieści obyczajowych z tajemnicą z przeszłości w tle. Pochodzi z Podlasia. Obecnie mieszka na skraju malowniczego warmińskiego miasteczka, skąd czerpie inspiracje do swoich dzieł. 




          Książka "Dziecko z mgły" trafiła do mnie dzięki udziałowi w Book Tour organizowanym przez Czytam dla przyjemności. Co prawda książka trafiła do mnie jakiś czas temu, ale ponieważ nastąpiło parę zmian w moim życiu, trochę dłużej mi zeszło z przeczytaniem i napisaniem recenzji.
           "Dziecko z mgły" jest to opowieść o losach i historii Alicji. Jest ona szczęśliwą singielką, która wiedzie uporządkowane i normalnie życie. Dzieli swój czas między pracę i obowiązki domowe. Pewnego dnia jej zwyczajny świat wywraca się o 180 stopni, gdy pod jej opiekę trafia mała dziewczynka Mia. Mała na początku wydaje się normalnym dzieckiem po przejściach, lecz z czasem wychodzi na jaw, że dziecko ma nadzwyczajne umiejętności. Jeszcze jakby tego było mało, Alicja ma dylemat co do tego czy może ufać fundacji, która powierzyła (przekazała) jej dziewczynkę. Co się jeszcze wydarzy? Jakie tajemnice ujrzą światło dzienne? Komu będzie mogła zaufać Alicja?
          "Dziecko z mgły" jest to wciągająca opowieść, pełna zwrotów akcji. Jej bohaterowie są różni, tajemniczy, intrygujący. Historia Mii zaciekawia i prowokuje do dalszego czytania. Ja osobiście zżyłam się z Alicją i Mią. Momentami było mi szkoda małej, ale momentami cieszyłam się, że w końcu mała ma szanse na szczęśliwe dzieciństwo. Książka idealna na długie letnie wieczory, przy filiżance herbaty. Chociaż muszę przyznać, że po ostatnich rozdziałach mam mały niedosyt. Książkę polecam miłośnikom literatury pięknej oraz osobom lubiącym powieści z historią w tle. 


Brak komentarzy: