18 sierpnia 2024

Odzyskana tożsamość - Monika Magoska-Suchar


Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 14 sierpnia 2024
ISBN: 978-83-8317-288-0
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, erotyk
Cykl: Spadkobierca
Seria: Love Book
Tom II
Stron: 368
Wydanie I

Monika Magoska-Suchar urodziła się w Krakowie. Ukończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ma trójkę pociech. 

        Książka trafiła do mnie dzięki Instagramowi i naborze na stronie Love Book. Po pierwszej części nie mogło mnie zabraknąć przy tym naborze. I nawet nie zdajecie sobie sprawy jaka była moja radość, gdy w otwieranej paczuszce zobaczyłam tą część. 

          Tytułowa książka opowiada dalsze losy Holly/Mili oraz Shinjia. Dziewczyna gdy uświadamia sobie, że rodzina młodego yakuzy nigdy jej nie zaakceptuje, postanawia wrócić do Londynu. Na miejscu okazuje się, że jej tamtejsze życie też nie jest takie kolorowe. Matka jest całkiem inna niż jej się wydawało, a do tego pojawia się jej były narzeczony Greg. Dziewczyna staje się zakładnikiem, a ocalić ją może jedynie Shinji, który zresztą po jej zniknięciu postawił całe Tokyo na nogi, aby ją odnaleźć. Czy uda się to mężczyźnie? Co miła odkryje po powrocie do Londynu? Co skrywa jej matka? 

          Jak pisałam wcześniej bardzo się cieszyłam, że dostałam tą książkę. I przyznam warto było czekać. Autorka już od pierwszych stron porywa nam do swojego świata i nie pozwala się od niego oderwać do ostatniej strony. Tutaj akcja goni akcję, uczucia wypływają z każdej strony. I z każdym rozdziałem chce się więcej i więcej. Bohaterowie dojrzewają i zmieniają się, rozkwitają przez całą książkę. Muszę przyznać autorka ma znakomite pióro, lekkie i dla każdego. Polecam.

Brak komentarzy: