08 czerwca 2023

Fu#k up - Paulina Świst


 Wydawnictwo: Wydawnictwo Akurat imprint MUZA SA
Data wydania: 26 kwietnia 2023
Cykl: Fighter
ISBN: 978-83-287-2669-7
Kategoria: romans, erotyk, kryminał, thriller 
Stron: 320
Tom III

 Paulina Świst - jest to pseudonim artystyczny. Autorka ta urodziła się 27 września 1986 roku. Ukończyła Uniwersytet Jagielloński. Prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką we Wrocławiu. Znana z cyklu "Prokurator", "Karuzela"

            Książkę wraz z fajną koszulką, otrzymałam od Wydawnictwa Akurat imprint Muza. Co prawda musiała ona u mnie trochę poleżeć, bo narobiło mi się zaległości, ale warto było się po nią zgłosić.

 

            Ta książka jest to kontynuacja losów bohaterów, których mogliśmy poznać we wcześniejszych tomach tj.: „Fighter” i „Anyway”. Możemy znowu spotkać się z Igą, Ksenią, Cwiblem i Ragnarem, ale także z nowymi bohaterami Oliwią i Przemkiem „Wolfem”. I ta dwójka jest właśnie na pierwszym planie tej części. Dziewczyna jest adwokatem i od paru miesięcy zaczęła współpracować z ekipą z NRJ. Problem w tym skrywa przed nimi pewną tajemnicę, która mocno ją uwiera. Przemek jest jej byłym chłopakiem, przez którego życie dziewczyny się skomplikowało, a który znów się w nim pojawia. Czy to znaczy, że będą kłopoty? I co z tym ma wspólnego ma VeroMax?

            Po prostu zakochałam się w książkach Pauliny Świst. Jest w nich tyle emocji, że nie można się od nich oderwać. Zresztą książkę przeczytałam w dwa dni, co ostatnio dawno mi się zdażyło. Ale autorka ma lekkie pióro, co sprawia, że strony same ubywają. Ale bez akcji i ciągłego napięcia co będzie dalej, to i pióro by nie pomogło. Autorka wszystko stopniuje i z każdym kolejnym tomem dozuje nam tą przyjemność. Szkoda tylko, że to już koniec i ostatnia strona za mną. Już nie mogę doczekać się kolejnej książki Pani Pauliny, a tym czasem tą gorąco polecam.  

Brak komentarzy: