23 kwietnia 2023

Chodzi o miłość - Robert Rient


 Wydawnictwo: Sonia Draga 
Data wydania: 18 kwiecień  2013
ISBN: 978-83-7508-675-1
Kategoria: literatura piękna 
Stron: 296
Wydanie I 

Robert Rient- dorastał w Szklarskiej Porębie, ale urzekł go Poznań, chociaż mieszka obecnie w Warszawie.  Jest trenerem interpersonalnym, chociaż zajmuje się też dziennikarstwem.


            Tytułowa książka trafiła do mnie dzięki Book Tour organizowanym na Instagramie przez bookfluencer, która prowadzi stronę o mało znanych książkach. 

          „Chodzi o miłość” to opowieść o życiu z psychologicznego punktu widzenia. Głównym bohaterem jest Arek Kic dziennikarz, właściciel zaborczej kotki, który chce kochać i być kochanym. Żeby poradzić sobie po rozwodzie zapisuje się na terapię. Dzięki której poznaje Juste. Bardzo zmysłową, żywiołową i nieprzewidywalną kobietę. Dziewczyna leczy się u tej samej terapeutki co mężczyzna. Czy kolejny związek Arkadiusza ma przyszłość? Czego uczy ta książka?

     „Chodzi o miłość” jest to wbrew pozorom ciężka książka. Porusza ona, być może, bardzo ważne tematy naszej psychologii. Co wpływa na to jacy jesteśmy? Czy nasze dzieciństwo ma aż taki wpływ na dorosłość? Czy w życiu chodzi o miłość czy coś innego? Mi osobiście ciężko czytało się tą książkę, szczególnie mnie nie wciągnęła. Czytałam bo czytałam. Może jeszcze do niej nie dorosłam i jej do końca nie rozumiem. Były fragmenty żenujące, obrzydliwe, ale były też i zabawne. Książka pokazuje według mnie obraz osób, które tak na prawdę nie dorosły i nie radzą sobie w życiu. Swoim zachowaniem maskują swój ból i strach.  Nie będę wam odradzać, zobaczcie sami czy ta książka wam przypadnie do gustu. 

Brak komentarzy: