03 października 2022

Niegrzeczna - Nina Keller



Wydawnictwo: WasPos
Data wydania: 15 września 2022
ISBN: 978-83-8290-144-3
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 240
Wydanie I


      Nina Keller jest to jedyna książka tej autorki, Nie znalazłam o niej żadnej informacji.

             Książka trafiła do mnie dzięki Wydawnictwu Was Pod. Cóż skusił mnie tytuł.

            „Niegrzeczna” opowiada przewrotne losy 30-letniej Weroniki Filipowicz, nauczycielki w szkole podstawowej w Krakowie. Dziewczyna wiedzie na pozór spokojne, poukładane życie. Mieszka wraz z rodzicami. Jej życie zmienia się w dzień stłuczki samochodowej, dzięki której poznaje Huberta Patersona. Między tą dwójką rodzi się nić porozumienia i namiętności. Co ukrywa Weronika? Co wyniknie z tego spotkania?

            Co mogę powiedzieć, to to że w książce dzieje się. Akcja która ma miejsce od pierwszych do ostatnich stron. Autorka nie da się nam nudzić przy swoim dziele. Zresztą książkę przeczytałam w ciągu jednego dnia, co też dużo o niej mówi. Nie mogłam się od niej oderwać. Tak polubiłam główną bohaterkę, że nie zwlekałam i pochłaniałam kolejne strony. I sama nie zauważyłam kiedy dotarłam do końca. Oprócz akcji, autorka fajnie i w miarę szczegółowo opisuje sceny łóżkowe. Dialogi są dopracowane. I szkoda, że to już koniec. Warto przeczytać 

Brak komentarzy: