29 czerwca 2021

Nikt nie musi wiedzieć - Katarzyna Bonda

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA SA
Data wydania: 05 maja 2021
ISBN: 978-83-287-1738-1
Cykl: Hubert Meyer
Kategoria: sensacja, thriller, kryminał
Stron: 384
Tom IV
Wydanie I

        Katarzyna Bonda - urodzona 26 sierpnia 1977. Z wykształcenia jest dziennikarką, pracowała w "Super Expressie", "Newsweeku" i gazecie "Wprost". Obecnie współpracuje jako freelancer z wieloma tytułami prasowymi.
Więcej o niej na stronie Katarzyna Bonda

            Witam i zapraszam was na recenzję książki, która trafiła do mnie w czasie premiery dzięki współpracy z Wydawnictwem Muza, niestety nie miałam jak jej wcześniej przeczytać. Jest to moja już kolejna książka tej autorki, ale pierwsza część tej serii.

            "Nikt nie musi wiedzieć" jest to czwarty tom przygód Huberta Meyera. W tej części bohater ma do rozwikłania zagadkę zbrodni, której dokonano na drodze w Mosznej. Tam bowiem odnaleziono zmasakrowane ciało młodego chłopaka. Śledztwo stoi w martwym punkcie, a jedyny podejrzany nie przyznaje się do winy. Na dodatek Hubert zostaje poproszony przez przyjaciół o sfałszowanie ekspertyzy morderstwa niebezpiecznego gangstera - Japy. Czy Hubertowi uda się rozwiązać zagadkę z Mosznej? Czy Meyer pomoże przyjaciołom?

            Pomimo tego, że jest to czwarty tom, nie odczułam jakoś szczególnie braku znajomości wcześniejszych części. Bohater- Hubert jest na pewno zaskakujący, ale bywa też denerwujący. Nie można mu zarzucić lenistwa, bo jak za coś się weźmie to lubi to doprowadzić do końca. Książka na początku jakoś szczególnie mnie nie wciągnęła, ale raczej to wina zmęczenia, bo historia przedstawiona w "Nikt nie musi wiedzieć" jest intrygująca i niecodzienna. Podobało mi się, to że mogłam brać udział w śledztwie i sama dochodzić do tego kto dokonał zbrodni. Autorka przeszła samą siebie, bo zakończeniem mnie zaskoczyła i wprowadziła w manowce, bo nie doszłam do tego kto zabił. Okładka i tytuł idealnie współgrają z treścią. Co tu więcej pisać warto sięgnąć po tą lekturę. 


            

Brak komentarzy: