29 maja 2021

Przysięga. Grzechy mafii - Magdalena Winnicka


Wydawnictwo: Akurat imprint Muza SA
Data wydania:  02 czerwiec 2021
ISBN: 978-83-287-1695-7
Cykl: Grzechy mafii
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, sensacja, erotyk
Stron: 368
Tom III
Wydanie I

Magdalena Winnicka podobnie jak ja, urodziła się w 1991 roku. Pochodzi z Wrocławia, lecz obecnie mieszka w Smolcu. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w swoim rodzinnym mieście. Matka, żona i właścicielka kocura. Z mężem prowadzi firmę importującą samochody. 


            Tytułowa książka trafiła do mnie dzięki współpracy z wydawnictwem Akurat/Muza. Jest to długo przeze mnie oczekiwany egzemplarz po dwóch wcześniejszych tomach.

            Aleksander trafił do więzienia i ma za złe żonie, że go zdradziła. Tylko w tym całym duecie prawda nigdy nie jest taka jak się wydaje. Felicja odzyskała pamięć, ale czasu  i tego co się wydarzyło nie da się cofnąć. Cofnąć się nie da, jednak można walczyć. I to właśnie zrobi nasza bohaterka. Będzie chciała zrobić wszystko żeby uwolnić i odzyskać ukochanego. Czy jej się uda? O tym przekonacie się, gdy przeczytacie książkę.

            W tej części autorka przeszła samą siebie. Zaskakiwała, wprowadzała w ślepe punkty, zabierała nadzieję i ją zarazem budziła. W tej części mieści się tyle emocji. Książkę pochłania się, a od samego zakończenia nie można się oderwać. Jest mi jednak smutno, że to już koniec przygód tego duetu, przyznam ciężko mi się będzie pożegnać z Felicją i Aleksandrem. Serdecznie polecam :-)

            

            

Brak komentarzy: