11 października 2020

Kostandin. Grzechy mafii - Magdalena Winnicka


Wydawnictwo: Akurat
Data wydania:  30 września 2020
ISBN: 978-83-287-1423-6
Cykl: Grzechy mafii
Kategoria: literatura obyczajowa, romans, erotyk, sensacja
Stron: 416
Tom I

Magdalena Winnicka podobnie jak ja urodziła się 1991 roku. Pochodzi z Wrocławia, lecz obecnie mieszka w Smolcu. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w swoim rodzinnym mieście. Matka, żona i właścicielka kocura. Z mężem prowadzi firmę importującą samochody. Tytułowa książka jest jej debiutem literackim.


        "Kostandin. Grzechy mafii" trafiła w moje ręce przypadkiem, albo szczęśliwym zrządzeniem losu. A to z tego powodu, że zgłosiłam swoją chęć zrecenzowania innej książki. I gdy dostałam e-mail zwrotny z odmową znajdowała się tam informacja o tej powieści. Gdzie poproszono mnie o udostępnienie zdjęcia i informacji o premierze i o hasztagowaniu #kostandingrzechymafii #magdalenawinnicka.  

      Tytułowa książka opowiada o losach naszej rodaczki Alicji. Dziewczyna ma 23-lata i złamane serce, a jeszcze bardziej psychikę. Bohaterka za namową przyjaciółki Wiktorii zgadza się spędzić z nią wakacje w Leicester, bo ma szczerą nadzieję, że ten pobyt pozwoli jej przynajmniej trochę wrócić do normalności. Na miejscu w życie Alicji wkracza przystojny, bogaty i diabelsko niebezpieczny Kostandin. 30-letni mężczyzna jest bowiem szefem mafii. Między tą dwójką rodzi się uczucie i wielka namiętność. Czy spokojna Alicja poradzi sobie w niebezpiecznym świecie gangsterskich rozgrywek? Czy uczucie, które pojawiło się między tą dwójką przetrwa? Co się wydarzy i jak potoczą się losy bohaterów? Tego dowiesz się z "Kostandin. Grzechy mafii".

         Muszę przyznać, że jak na debiut literacki, to książka jest doskonała. Nie wychwyciłam żadnych błędów. Autorka ma ciekawy styl pisania, potrafi zainteresować czytelnika treścią, już nawet nie wspominając o budowaniu napięcia. A opis samych scen erotycznych, chociaż może nie jest bardzo rozwinięty, w niektórych momentach, ale i tak działa na zmysły. Książkę chwilami czytałam z wypiekami na policzkach. Od historii przedstawionej w książce, jak i bohaterów, trudno się oderwać i chce się więcej i więcej. Ja strasznie trzymałam kciuki za główne postacie, do samego końca. "Kostandin. Grzechy mafii" seks, mafia, alkohol, brudne zagrywki, morderstwa, narkotyki, pożądanie i miłość, to wszystko znajdziecie w tej książce. A samo zakończenie zaskakujące i jak dla mnie zastanawiające. Jeżeli lubisz taką literaturę, to ta powieść przypadnie i tobie do gustu. 

1 komentarz:

Magdalena Winnicka pisze...

Tyle komplementów😍😍😍 Dziękuje w imieniu swoim i bohaterów 🔥🔥🔥❤️❤️❤️