29 września 2020

Czarny Mag. Ostatnia walka - Rachel E. Carter


Tytuł oryginalny: Last Stand
Data wydania oryginału: 2016
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Foksal Sp. z o.o.
CyklCzarny Mag
Data wydania: 25 marzec 2020
ISBN: 978-83-280-7245-9
Kategoria: fantastyka
Stron: 480
Tom IV

        Rachel E. Carter autorka serii bestsellerów USA Today "Czarny Mag". To dopiero początek jej kariery pisarskiej.


        Po książkę sięgnęłam, ponieważ po trzech wcześniejszych częściach bardzo polubiłam bohaterów, a zwłaszcza Ry i po prostu ciekawiły mnie jej dalsze losy. 

         "Czarny Mag. Ostatnia walka" jest to jak wyżej już zresztą wspomniałam kontynuacja losów Ryiah i księcia Darrena. Akcja tej części toczy się po uzyskaniu przez księcia tytułu Czarnego Maga. Ryiah w tej części stanie przed poważnym i trudnym wyborem. Bowiem dziewczyna będzie musiała zdecydować czy zostanie obojętna na losy Jeraru i będzie trwała u boku ukochanego, czy zdradzi miłość swojego życia i będzie uznana za zdrajczynię. Podjęta przez dziewczynę decyzja zauważy nie tylko na jej życiu. 

       W tej książce autorka do samego końca trzyma czytelnika w napięciu i niepewności, ale przez to czyta się ją wręcz jednym tchem. Pisarka bawi się naszymi emocjami, bo gdy myślimy, że już wszystko się wyjaśni, to pojawia się nowy wątek. Sama historia przedstawiona w tej części jest ciekawa, wciągająca. Bohaterowie widać, że rozwijają się, a niektórych możemy poznać na nowo- z zupełnie innej strony. Przyznam, że zakończenie mnie zaskoczyło. Minus daję za błędy związane ze spójnością tekstu. Podsumowując książkę gorąco polecam wszystkim miłośnikom fantastyki. 



Brak komentarzy: