16 lipca 2020

Historia naszych pożegnań - Agata Przybyłek



Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 03 lipca 2019
ISBN: 978-83-7976-185-2
Cykl: Bądź przy mnie zawsze
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Stron: 352
Tom V


        Agata Przybyłek pisarka i psycholog. Polska autorka wielu książek o tematyce miłosnej, wzruszającej i trudnych przeżyciach. Pisanie było dla niej sposobem na poradzenie sobie z trudnymi emocjami po nieszczęśliwej miłości, za to swoimi książkami podbiła serca wielu Polaków.

        Po książkę sięgnęłam, ponieważ podobały mi się inne wcześniejsze książki z tej serii i bardzo lubię twórczość tej autorki.

        "Historia naszych pożegnań" jest to zbiór kilku opowiadań toczących się w różnych czasach, a łączących się w jedną wielką całość. Dzięki książce możemy poznać historię Basi i Tadeusza. Jest to para, która poznaje się dzięki przypadkowi, a których połączy wielkie uczucie i pewna historia innej miłości, która wydarzyła się w przeszłości. Chodzi tu o opowieść losów pewnego niemieckiego malarza Josefa, który zakochał się w prostej dziewczynie z polskiej wsi Annie. Jest to co prawda burzliwa historia, ale z miłością w tle. Co przytrafi się bohaterom? Czy ich uczucie przetrwa? Czym nas zaskoczy pisarka?
          Ci co czytali wcześniejsze książki z tej serii, to wiedzą, że Pani Agata lubi w nich zaskakiwać zakończeniem i przedstawionymi historiami. Tak jest i w tym wypadku, czytelnik nie może się spodziewać zakończenia, które jest niespodziewane. Sama w pewnym momencie się pogubiłam, ale na sam koniec miło się zaskoczyłam. Lecz muszę przyznać ze smutkiem, że jestem zła na autorkę, bo ta historia mogła być dłuższa, brakuje mi takiego solidnego zakończenia. No chyba że, kiedyś bedzie jakaś kontynuacja. Co do okładki i tytułu, to grafikę po przeczytaniu bym zmieniła, a tytuł pasuje idealnie. Co tu więcej pisać polecam gorąco tą książkę, na pewno miło Cię zaskoczy :-)

Brak komentarzy: